Bosan Surfing? Download Toolbar & Dengar Radio....

Banyak radio untuk didengar dari seluruh dunia. Download toolbar ini...
toolbar powered by Conduit

Monday, October 12, 2009

Lama Tak Update

Ntah...aku hampir terlupa untuk mengupdate blog ni...sibuk betul...kata orang Brunei "sampai inda karing santut" Huhuhuhu...

Bukan apa...sibuk sesibuknya...semenjak aku tak update blog ni, aku travelled banyak tempat....

Sg. Petani (Kedah) - Seberang Jaya (Penang) - Teluk Intan (Perak) - Spring Resort Pulai (Johor) - Labuan - Kota Kinabalu - Keningau (Sabah) - Ranau/Kundasang (Sabah), hinggalah ke Lawas (Sarawak). Gila ah...

La ni aku just balik dari Kedah/Penang...penat...tapi best juga....ada spooky experience!

In Penang aku try book Sunway Hotel...tapi malangnya penuh....soaku decided stay in Bukit Mertajam. Book one of the hotel kat situ....masuk2 je aku tengok toilet baru kena flush...air masih mencurah dalam tangki flush. Biasalah kan...sebab beberapa kali gak aku stay kat mana2 hotel, housekeeping baru je kemas bilik dan flush toilet...

But...pukul 3 pagi aku terjaga cause toilet kena flush lagi!!!! Memang kebiasaannya kalau stay sorang2 kat hotel, aku akan bukak lampu toilet dan biar pintu toilet terbuka sedikit, manakala semua lampu lam bilik aku akan tutup. Hmmm...tgk jam pukul 3.00 pagi...aku tak kisah pun...sebab dah banyak hotel aku stay, ada sesetengah hotel ni haunted....but setakat flush toilet tu biar je lah...cuma...aku tension sebab 'dia' kacau aku tidur!!! Tu je...

By the way, nanti aku update lagi...takde gambar aku ambik sepanjang perjalanan aku...cuma maybe aku nak cerita sikit spooky story nih....tunggu...

1 comment:

日月神教-任我行 said...
This comment has been removed by a blog administrator.