Bosan Surfing? Download Toolbar & Dengar Radio....

Banyak radio untuk didengar dari seluruh dunia. Download toolbar ini...
toolbar powered by Conduit

Tuesday, September 23, 2008

Sabah Funny Signs

Bulan June yang lepas, aku adalah turun ke Sabah atas urusan kerja. Banyak tempat jugak aku kena pergi, dari Labuan ke Tambunan, Keningau, Papar, Lok Kawi dan sekitar Kota Kinabalu. Malangnya aku pula terlupa bawak kamera...so, jika terlihat sesuatu yang menarik untuk dirakamkan, aku mintak kawan rakamkan melalui telefon bimbit (err...handphone aku tak se'clear' handphone dia...maklum lah...model lama...hehehe).

Masa aku & dia pegi ke salah sebuah kedai dobi kat area Kg. Air KK (minyak naik, so nak jimat la nih...tak nak antar dobi hotel...) aku ternampaklah signboard ni kat kedai dobi tu...so korang sendiri2 lah fikirkan apa maksudnya, sebab ada sesetengah tu aku pun pening nak fikir...hehehehe....



Ini pula kawan ambil di sekitar kawasan Bandaran Berjaya...semasa mau cari Saloon...hari tu hari Ahad, banyak saloon tutup...




Hmm...Jalan Dua Puluh lorong 3 atau Jalan Dua Puluh Tiga?

Sebenarnya, Sabah memiliki banyak signboard menarik...banyak dalam simpanan aku, nanti aku korek untuk tatapan korang, kadang memalukan aku sendiri sebagai anak jati Sabah, kadang best jugak kan? Terutama yang melucukan...Sebenarnya signboard Sabah ni membuatkan aku terfikir sesuatu...

"JKR Sabah adalah JKR yang terbaik di Malaysia!"

hehehehe...

No comments: