Bosan Surfing? Download Toolbar & Dengar Radio....

Banyak radio untuk didengar dari seluruh dunia. Download toolbar ini...
toolbar powered by Conduit

Tuesday, October 21, 2008

Money from Internet - My Proof

Well, after one week 'off trading' sebab cuti raya, start je minggu seterusnya aku pulun trading cukup2. That is why I do not update this blog for so long....(so long ke ni?). Mungkin ramai yang tanya, ngapa la aku tak tumpukan pada Adsense macam blogger lain...

Adsense ni bagi aku setakat cari duit ala kadar je...sebab tu blog ni aku buat dalam Bahasa Melayu..., aku tak kisah sangat...sebulan pun aku cuma dapat dalam USD100-USD120 je melalui Adsense ni...

So, rahsia tu kini terjawab....'cause I have another internet business and my focus on forex trading'...ala, macam main saham...ada untung ada rugi...kalau silap bacaan rugi lah...kalau betul kiraan dan bacaan untunglah...

Maklumlah, lepas raya...duit dah kering, aku ada sedikit saham kat BSKL, so aku jual sikit saham aku...3 lot je...dapat le RM5k lebih...

Selain tu aku withdraw hasil dari forex dan internet business aku...ni sedikit dari hasil forex dan internet business aku...alhamdulillah....


Yang dalam kotak biru pertama tu hasil yang masuk terus ke dalam akaun aku...yang kotak biru ke dua tu hasil forex melalui akaun yang aku kongsi ngan seorang kawan...bahagi dua la tu...

Kotak merah yang RM95 tu hasil internet business (ada banyak RM95 masuk kat bawah2 tu)...dan yang RM312.02 tu adalah duit Adsense...

Kat bawah2 tu banyak lagi...tapi tak payah lah aku tunjuk kat korang semua....sebab aku ni low profile sikit...hahahaha....

Bulan Oct ni aku tak sabar nak withdraw lagi...sebab nampaknya duit internet melalui forex bulan ni lagi banyak....hehehehe....

No comments: