Bosan Surfing? Download Toolbar & Dengar Radio....

Banyak radio untuk didengar dari seluruh dunia. Download toolbar ini...
toolbar powered by Conduit

Tuesday, June 2, 2009

Upin & Ipin Terlepas Di Hutan Lipur Kanching

Hujung minggu baru ni, kawan aku, Rizan pegi la ke Hutan Lipur Kanching, Templer Park. Beliau ni baru jer berjinak ngan photography ni. Berbekalkan senjata jenama Nikon, model D80 DSLR, beliau menembak beberapa sasaran. Aku ni walaupun dari dulu suka amik gambar, tapi aku masih guna kamera digital biasa Olympus lama aku. Tak macam Rizan ni, dasat kamera dia tuu...camana pun aku tengok banyak gambar cantik2 yang beliau berjaya rakam...ada juga perlukan angle yang cun untuk menambah kecantikan gambar...camana pun aku respek bro Rizan ni sebab walaupun baru, banyak gambar yang di ambil kelassss gitu!

Ni beliau sempat amik kat Hutan Lipur Kanching, Templer Park Rawang...Upin & Ipin ke tu? Hehehehe.....

No comments: