Bosan Surfing? Download Toolbar & Dengar Radio....

Banyak radio untuk didengar dari seluruh dunia. Download toolbar ini...
toolbar powered by Conduit

Monday, June 1, 2009

Air Terjun Junjong, Kulim, Kedah

Macam Yang aku kata, aku beberapa kali ke Kedah. Hati aku meronta untuk pergi ke Gunung Jerai, just to see or to explore anything that interesting around there. But masih tidak kesempaian. So, baru ni aku kebetulan lalu Kulim. Kata orang ada air terjun kat situ, namanya Air Terjun Junjong. So apa lagi...pegi la jenguk2...

Samapai je kat situ rasa teruja jugak. But akhirnya tiada apa yang aku temui menarik selain anak sungai dari bukit atas bukit yang mengalir lesu...untuk mendapatkan tempat yang sesuai untuk mandi manda, pihak berkuasa disitu binalah beberapa benteng untuk mengepung air, menjadikannya seperti satu kolam mandi...by the way, walaupun tak menarik minat aku, maybe korang boleh singgah mandi-manda sini untuk menyegarkan badan sebelum menyambung perjalanan...
Balik tu aku ambik gambar ni, kat Gunung Tempurung, melalui Plus Highway...cantik gak...cuma kamera aku je yang tak cantik...issshh...ni yang nak beli kamera Nikon nih...nak cari at least model D40 kot...atau D60....

No comments: